Open Depotbezoek: Korset tot crinoline - Jouw favoriet

Korsetten uit verschillende tijden, een crinolinejapon of een robe à l'anglaise - alles komt aan bod in de introductie op de modegeschiedenis in het depot van Museum Rotterdam.
mei '17 16
Open Depotbezoek
Depot Museum Rotterdam
14:00 - 15:30

Open Depotbezoek: jouw favoriete objecten uit de collectie van Museum Rotterdam op dinsdag 16 mei 14:00 – 15:30.

Sjouk Hoitsma – Conservator Museum Rotterdam

Let op: dit programma vindt plaats in het depot van Museum Rotterdam in Rotterdam Alexanderpolder.

De collectie van Museum Rotterdam omvat zowel couture japonnen als Nike-sneakers. Deze Open Depot-rondleiding begint met een introductie op de modegeschiedenis, waarna zelf-aangevraagde kledingstukken en accessoires aan bod zullen komen.

Wat heb jij nou altijd al in het echt willen zien? Neem op Modemuze een kijkje in de collectie van Museum Rotterdam en vraag je favoriete object aan!

Geef je keuze tot en met 15 mei door via [email protected].

Kaarten

Kosten €15,00. Reserveer kaarten via Eventbrite.