Borsik voor het kind in het pak

Doorzoek de website met tags
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
Zuiderzeemuseum Enkhuizen
aankoop 2004-03-20

Borsik voor een jongen gemaakt van een katoenen jacquardweefsel, blauw damast met witte bloemen. De ronde hals is afgezet met een grijs-blauw katoenen bandje. De polsen, het rechter achterpand en de slippen zijn afgewerkt met roze-rood katoenen koor met rood-wit spiegeltje. Het jak is gevoerd met lichtblauwe katoen. Het is een jak voor in het najaar en in de winter. Katoenen jacquardweefsel, damast, blauw met witte bloemen, ronde hals is afgezet met grijs-blauw katoenen bandje geknipt uit gebloemde stof, polsen, rechter achterpand, slippen en mouwsplitten afgewerkt met roze-rood katoenen koor met rood-wit spiegeltje, gevoerd met lichtblauwe katoen, haken en trensjes, voor in najaar/winter.